Pedikiur w 7 krokach

O pedikiurze zostalo juz chyba wszystko powiedziane i napisane, tak wiec nie jestem w stanie wniesc tu zadnych innowacji ;)  

Dzis pokaze wam pedikiur po mojemu, w 7 krokach: 
 
1. Usuniecie starego lakieru. 
Do tego celu uzywam aktualnie zmywacza P2.

 2. Skrocenie paznokci za pomoca cazkow oraz wypilowanie pilnikiem. Zazwyczaj ta czynnosc wykonywana jest po wymoczeniu stop, u mnie natomiast na odwrot.



3. Kapiel relaksujaco-zmiekczajaca, trwajaca ok. 20 min., przygotowuje skore stop do peelingu. Narazie uzywam krysztalkow do kapieli stop Balea, ale w przyszlosci zakupie do tego celu specjalne tabletki Peggy Sage. 

4. Peeling do stop. Obecnie nie uzywam tarek, wystarcza mi dobry peeling. Ten z Yves Rocher jest naprawde genialny! Drobinki swietnie masuja i zdzieraja martwy naskorek, sam peeling pachnie bardzo przyjemnie, lawendowo. 

5. Po osuszeniu stop wcieram w nie (z ominieciem plytki paznokcia) zel chlodzacy Balea. 




6. Teraz przychodzi kolej na pomalowanie paznokci. 
Jako podklad uzywam odzywki Inglot. 
Nastepnie nakladam 2 warstwy lakieru, w tym przypadku wybralam lakier P2 w kolorze "lost in paradise".
Oczywscie nie jestem w stanie obyc sie bez separatorow do malowania pazurkow.




7. Na koniec wcieram dobry pielegnacyjny krem do stop, w tym przypadku z Pat&Rub. 

I gotowe :)

A jak wy radzicie sobie z pedikiurem? Ile czasu poswiecacie swoim stopkom?? 
Pozdrowionka :) 


P.S. Drogie dziewczyny, zachęcam Was do pomocy temu małemu Skarbowi, któremu ja z całego serca kibicuję i życzę wszystkiego najlepszego!



40 komentarzy:

  1. No ja co tydzien moim stopkom najwiecej czasu poswiecam a co dziennie je oczywiscie myje, kremuje i masuje :)
    buziaki i pozdrowionka :)
    Bardz fajny ten twoj post :)
    Einen erholsamen Abend <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, chcialabym rowniez co tydzien robic sobie pedikiur,ale nie zawsze mi to wychodzi ;) Wünsche dir auch einen ruhigen und erholsamen Abend :) Bussi!

      Usuń
  2. ja niestety poświęcam za mało czasu moim stopom:(
    Ale Twoje wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety bardzo nieregularnie robie pedikiur, ale obiecałam sobie poprawę ;-)

      Usuń
  3. Super ! Ślicznie zadbane stópki gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj kilka punktów omijam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełny program nie zawsze jest konieczny, ja też dopuściłam sobie np. ścieranie tarką ;-)

      Usuń
  5. Stopy muszą być zadbane, ja nie poświęcam im wiele czasu ale robię to regularnie.. parę razy w miesiącu pilinguję i obowiązkowo codziennie kremuję :)) Bardzo ładny kolorek pazurków :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, o stopy powinno sie dbać tak samo jak o dłonie :-)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  6. lakier na paznokciach jest fantastyczny :)
    zadbane stópki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, staram się jak mogę ;-)
      Ale zawsze mogłoby być lepiej ;-)

      Usuń
  7. Moja pielęgnacja stóp wygląda bardzo podobnie, ale bez dobrej tarki ani rusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, każdy lubi coś innego, mnie wystarcza narazie dobry peeling. Ale być może kiedyś tez sięgnę po tarkę :-)

      Usuń
  8. u mnie jest podobnie, tylko w kąpiele i moczenie stóp nie chce mi się bawić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego kremu do stóp Pat&Rub? Jak Ci się go używa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem jest naprawde dobry! Zmiękcza skórę, dosyć szybko sie wchłania. To moje trzecie opakowanie, i napewno nie ostatnie:-)

      Usuń
  10. Robię dokładnie tak samo jak Ty i dzięki temu mam zawsze piękne stópki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę sobie zrobić taką dłuższą kąpiel stóp haha :) Z olejkami jakimis najlepiej :)
    A co do kotka, to nie mój, a szkoda :((
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek naprawde przesliczny :)
      A taka kapiel stop dziala niesamowicie odprezajaco :)

      Usuń
  12. Jaakie zadbane ;) Śliczny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor boże ja nigdy nie mam siły do takich rzeczy :D
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez nie zawsze sie chce, ale warto jednak sie zmusic :)

      Usuń
  14. Ja lubie dbac o stopy codziennie wcieram krem lub masc a paznokcie musze miec zawsze pomalowane ;) obserwuje i zapraszam amartamowila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, o stopy trzeba codziennie dbac, tak jak o dlonie :)

      Usuń
  15. Piękny kolorek :) Podobnie wykonuję pedikiur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najszybszy i najprzyjemniejszy sposób na pedikiur ;-)

      Usuń
  16. Akurat dzisiaj muszę odświeżyć pedicure, Twój post mi o tym przypomniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, w twkim razie miłego pedikiurowania :-)

      Usuń
  17. ładny ten lakier;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Robię tak samo, ale bez wcierania żelu chłodzącego ;) Aha, i odsuwam jeszcze skórki drewnianym patyczkiem, po moczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie odsuwam, jeszcze nie czuję potrzeby ;-)
      Buziaczki!

      Usuń