Czerwcowe denko

Witajcie skarby!

  Moje czerwcowe denko nie jest specjalnie imponujace, jesli chodzi o ilosc zuzyc. 


1. Samoopalacz Pat&Rub
Lubie ten samoopalacz przede wszystkim za swietny sklad, a i dzialanie jest fajne. Moge mu nawet wybaczyc ten samoopalaczowy zapach ;) 
Wlasnie kupilam kolejne opakowanie. 


2. Zel pod prysznic Pat&Rub, seria rozgrzewajaca
Zele z tej firmy sa niesamowicie wydajne! 
Ten z serii rozgrzewajacej przyjemnie pachnie gozdzikiem, synamonem. Jest to jednak jak dla mnie zapach jesienno-zimowy, na lato wole cos lzejszego badz owocowego. 
Napewno siegne ponownie po ten zel, ale dopiero w zimie. 

3. Maska do wlosow tlustych Pat&Rub
Ta maska to moj hit. Zuzylam juz drugie opakowanie, kolejne stoi juz u mnie na poleczce w lazience. 
Jest to moja ulubiona maska, idealnie odswieza i oczyszcza skore glowy, u mnie dodatkowo wzmocnila cebulki wlosowe. Wypada mi znacznie mniej wlosow, niz kiedys. Jedyne do czego moge sie przyczepic, to wydajnosc. Za ta cene powinno byc troche wieksze opakowanie. 
Mimo wszystko maska jest moim must have :) 

 
4. Olejek do ciala Pat&Rub z serii hipoalergicznej
Najlepszy olejek, jaki mialam okazje stosowac! Idealnie nawilza, lekko natluszcza, nie pozostawia lepkiej warstwy, szybko sie wchlania. Same pozytywy. Nie moge sie obejsc bez tego olejku. Obecnie uzywam drugiego opakowania. 

 
5. Krem na noc Pat&Rub z serii 30+
Swietny krem w bardzo praktycznym opakowaniu. Obecnie uzywam trzeciego opakowania. Nie znalazlam do tej pory lepszego kremu na noc, ale kusi mnie ostatnio dla odmiany krem na noc z The Body Shop z serii Nutriganics.

 
6. Dezodorant Sante
Naturalny, ekologiczny dezodorant krysztalowy, ktory u mnie bardzo dobrze sie sprawdza w normalnych warunkach. Posiadam juz trzecie opakowanie.

 
7. Dwufazowy plyn do demakijazu oczu Balea
Dokladnie zmywa, nie podraznia, jest tani, czego chciec wiecej ;) 
Dosyc szybko sie zuzywa, mnie wystarcza na okolo 5 tygodni, ale przy cenie  € 1,65 mozna mu to wybaczyc. Uzywam juz kolejna buteleczke. 

 
8. Krysztalki do kapieli stop Balea
Ta saszetka wystarczyla na 2 uzycia. Przyjemny produkt, ale teraz chce sobie kupic tabletki do kapieli, najlepiej z Peggy Sage. Byc moze jednak jeszcze kiedys siegne po te krysztalki. 

 
9. Koncentrat wygladzajacy pod oczy Balea
Zuzylam 4 opakowania po 5 kapsulek. Stosowalam na noc, w zastepstwie kremu pod oczy. Kapsulki nie podraznily mojej skory, fajnie nawilzaly, co do stopnia wygladzenia skory to trudno mi cokolwiek powiedziec. 
Narazie zaprzestaje ich stosowania, ale byc moze jeszcze kiedys po nie siegne, w ramach kuracji. 


10. Szminka Dior Addict numer 260
Najpiekniejsze opakowanie, jakie kiedykolwiek widzialam. Niestety wiecej powodow do zachwytu nie ma. Szminka bardzo szybko sie zuzywala. Efekt bardzo przecietny. Ot taka zwykla szminka. Niewarta swojej ceny. 

 
11. Pomadka ochronna do ust Oeparol
Przyjemna pomadka, ale nie zachwycila mnie jakos szczegolnie. Wole pomadke nagietkowa od Alverde. 

I to by bylo na tyle :)
Byc moze w lipcu uda mi sie zuzyc nieco wiecej ;) 

Pozdrawiam was goraco i zycze udanej niedzieli!


P.S. Drogie dziewczyny, zachęcam Was do pomocy temu małemu Skarbowi, któremu ja z całego serca kibicuję i życzę wszystkiego najlepszego!



62 komentarze:

  1. i tak dużo :) więcej niż moje zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne denko,zaciekawiłaś mnie maską do włosów i kremem na noc z Pat&Rub:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska rewelacja, należy tylko pamiętać, że jest to maska głównie na skórę głowy i nasade włosów, lecz nie na całą długość.
      Krem też świetny, polecam wypróbować :-)

      Usuń
  3. oooo ile wspaniałości, marzę o Pat&Rub
    gratuluję denka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko jak Ty robisz pochłaniasz kosmetyki? Szminka Diora rzeczywiście opakowanie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tego aż tak dużo, Monisiu ;-)
      Owszem, mam sporo kosmetyków, ale wystarczają mi one na dlugie miesiące ;-)
      Buziaki!

      Usuń
  6. dziewczyno,ale Ci zazdroszczę takiej kolekcji Pat&Rub, też bym sobie takie cudeńka potestowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P&R to moja ulubiona firma, warto przetestować te kosmetyki ;-)

      Usuń
  7. Ojjjjjjjjj...ten olejek musze koniecznie kupic!
    Ale mnie angefixt hast tymi Pat&Rub kosmetykami :)
    Buziaki i milej niedzieli :)
    Dziekuje za zyczenia :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, koniecznie musisz się skusić na cos z Pat&Rub, jak wpadniesz do Polski ;-)
      Olejek jest naprawdę genialny!
      Buziaczki i również miłej niedzieli :-)))))

      Usuń
  8. Widzę, że używasz dużo produktów z Balea? Ja niedawno kupiłam krem po depilacji i niestety się na nim nawiodłam. Ale widzę, że ty chwalisz te produkty. (nie wiem dlaczego tamten komentarz mi się usunął...) dobrze że napisałaś do mnie, pytałam czy używałaś z lini Balea kremu do twarzy może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście mam parę rzeczy z Balei, ale nie miałam jeszcze żadnego kremu. Lubię bardzo ten płyn do demakijażu, jest tani i godny polecenia. Mam krem do depilacji, też jest OK, bo nie podrażnia skóry, ale w sumie nie usunął wszystkich włosków ;-) Niedawno kupiłam suchy szampon z Balei, nie spodziewałam się wiele, ale ten szampon mnie bardzo pozytywnie zaskoczyl! Napewno nie wszystko, co z Balei, musi być dobre, ale warto próbować. W tych cenach nie mamy az tak dużo do stracenia ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Miałam pomadkę firmy Oeparol. Faktycznie nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, pomadka jest OK, ale miałam lepsze :-)

      Usuń
  10. marzą mi się kosmetyki pat&rub jednak ceny do najniższych nie należą ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale ja staram się zawsze polować na promocje :-) Z drugiej strony jakość jest tak dobra, ze warto na nie wydać trochę więcej ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. słyszałam, że to są całkiem fajne kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  12. pat rub choruję na te produkty :0

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile fajnych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zużycia! Z przyjemnością przeczytałam Twoje krótkie opinie na temat P&R :) Szkoda, że Dior Addict zachwycił Cię tylko opakowaniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :-)
      Gdyby tylko ta szminka była choć w połowie tak piękna, jak jej opakowanie, to bym była bardzo zadowolona ;-)

      Usuń
  15. love this pics and also your blog! It's so nice!!! ! I'm thinking, if you want, we can follow each other (gfc, bloglovi, ..)! It would be great!!
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam kosmetyków z Pat&Rab :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała okazję, to wypróbuj koniecznie ;-)

      Usuń
  17. Widzę same ciekawe kosmetyki, ale szczerze żadnego z nich nie miałam okazji używać. Pat&Rab bardzo mnie kusi:) Ja do denka nie mam cierpliwości, jak tylko widzę puste opakowanie po kosmetykach, od razu wyrzucam, bo mnie denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam taką specjalną denkową torebkę, do której wrzucam puste opakowania ;-) trzymam ją w takim miejscu, żeby mnie nie denerwowala ;-) A co do Pat&Rub to szczerze polecam, bo warto spróbować!

      Usuń
  18. Nie miałam okazji używać kosmetyków z Pat&Rub, ale mam wielką ochotę na niektóre z nich :) Pomadkę z Oeparol miałam, jednak szału nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować Pat&Rub, to naprawdę fajne kosmetyki. Co do pomadki to widzę, że podzielasz moją opinię :-)

      Usuń
  19. Genialne denko :) Ja bym się skusiła na ten samoopalacz Pat&Rub :) Zaciekawiłaś mnie nim ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na ten samoopalacz ;-) jest naprawdę fajny i ma świetny skład!

      Usuń
  20. Ladne zuzycia! szczegolnie zuzycie szminki mi sie podoba ;) ja mam kilka "koncowek" i wykonczyc nie moge / zal mi wykonczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko przyznaję się, że odrobinę szminki tam jeszcze zostało, nie zużyłam jej tak zupełnie do końca ;-)
      Poprostu zalegała mi w kosmetyczce i już jej od dłuższego czasu nie używałam, więc poszła w kosz ;-)

      Usuń
  21. nie jest źle:) całkiem fajne denko:) te produkty od pat&rub bardzo mnie zaciekawiły, nigdy nic od nch nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witamy kociarę! :) nasza Mama zgadza się z opinią na temat Diora i opakowań. Kocha też szminki YSL.
    Będziemy obserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zobaczyłam u Ciebie kilka fajny produktów!
    Ten samoopalacz wygląda bardzo ciekawie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie po dawkę srebra z pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samoopalacz jest naprawde fajny, ma świetny skład :-)

      Usuń
  24. P&R też jest ponoć świetną firmą:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ilość, a jakość Kochana, widzę że uwielbiasz Pat&Rub, ja także ich kosmetyki sobie cenię, Balea też świetna :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Słonko, nie ilość a jakość :-)
      Zgadza się, uwielbiam Pat&Rub, pokuszę się o stwierdzenie, że to moja ulubiona marka :-)

      Usuń
    2. Oj tak, tak, podzielam zamiłowanie :)

      Usuń
    3. Ciekawi mnie, jakich masz ulubieńców wśród P&R, Taniczko :-)

      Usuń
  26. Widzę, że sporo kosmetyków Pat & Rub używałaś ;) Może kiedyś się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko bedziesz miala okazje, wyprobuj koniecznie :)

      Usuń
  27. Ta maska z P&R chodzi za mną od jakiejś chwili - żaden argument nie mógłby być bardziej przekonującym, niż to, że ograniczył wypadanie włosów. Kupię na bank :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szukam właśnie info na temat maski oczyszczającej P&R :) I znalazłam się u Ciebie. Mam na nią wielką ochotę, niebawem na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń