Lakier "lost in paradise" P2

Witam was, moje kochane!

Dzis pokaze wam moj pierwszy lakier marki P2, w kolorz "lost in paradise".  
Kupilam go wlasciwie ze wzgledu na kolor, ktory przypomina mi kolor tafli morskiej...  
Nie mam zadnego doswiadczenia z lakierami tej firmy, ale sporo dobrego czytalam o nich w blogosferze.
Lakier pochodzi z kolekcji Color Victim Nail Polish Special. W sklad kolekcji wchodzi 5 lakierow o metalicznych i opalizujacych odcieniach. 
Mnie ten metaliczny turkusik przypadl najbardziej do gustu.
O trwalosci tego lakieru nie moge jeszcze duzo powiedziec, pomalowalam nim paznokcie u stop, jak narazie w czwartym dniu trzyma sie bardzo dobrze, slicznie byszczy, nie mam powodu do narzekania :)
Lakier bardzo dobrze sie naklada, nie tworzy smug, calkiem szybko schnie. Do pelnego krycia wystarcza 2 warstwy lakieru.

Lakier kosztowal niecale 2 Euro. 

Malo kto wie, ze linia kosmetykow P2 to nalezy do austriackiej firmy Palmers, produkujacej wysokiej jakosci bielizne. Kosmetyki P2 mozna kupic jedynie w Niemczech i w Austrii. W Niemczech kosmetyki te dostepne sa tylko w drogeriach DM, a w Austrii znajdziecie je tylko w wybranych salonach z bielizna Palmers. 
Na cale szczescie mamy rowniez Allegro :)


P.S. Drogie dziewczyny, zachęcam Was do pomocy temu małemu Skarbowi, któremu ja z całego serca kibicuję i życzę wszystkiego najlepszego!


43 komentarze:

  1. Wygląda cudownie wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek bardzo ladny, taki letni :)
    Podobny troszke do Chanela Azure :)
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie :)
      I powiem ci szczezre, ze za ta cene naprawde dobra jakosc!
      Buziaczki!!

      Usuń
  3. Super kolor :) kojarzy mi się z taką oceaniczną głębią

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma coś w sobie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor jest bardzo ciekawy, niezdefiniowany, czasem niebieski, czasem zielony ;)

      Usuń
  5. fantastyczny lakier, aż Ci zazdroszczę :)
    piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! Kiedyś unikałam takich odcieni, ale teraz coraz bardziej je doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś unikalam takich kolorów ;-) Uważałam, że są tandetne ;-)
      A teraz kocham wszelkiego rodzaju błękity, niebieskie :-)

      Usuń
  7. fajny, mi się spodobał róż i żółty :)
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda tak troche metalicznie :) I LIKE IT :)
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny metaliczny kolorek :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :))
    www.aneczka84.blogspot.com -> dział ROZDANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek, na lato idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten lakier <3

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ten kolor! uwielbiam takie!

    a jakieś przykłady tych pudrów sypkich? chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci puder sypki Dr. Hauschka. Jest świetny ;-)

      Usuń
  13. kolor ładny, ale osobiście nie lubię metalików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę te niemetaliczne, ale ten wpadł mi w oko ;-)

      Usuń
  14. świetny kolor :)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, który kojarzy mi się z wakacjami w raju ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor! szalenie lubię takie i żałuję, że dostęp do p2 ograniczony bo firma ma sporo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń