Bronzer Sun Club Essence - miłość od pierwszego nałożenia!

Dziś wybrałam się wraz z moją połówką na spacer, jako że pogoda w Austrii była po raz pierwszy od dłuższego naprawdę słoneczna, prawdziwie letnia :-) 
Tak się akurat złożyło, że przechodziliśmy koło DM. A ja oczywiście nie potrafię przejść obojętnie koło DM ;-) 
Zatrzymalam sie przy stoisku Essence. 
I wtedy zobaczylam go po raz pierwszy - puder brązująco-rozświetlający z serii Sun Club. 



Dostępne są dwa odcienie - dla blondynek oraz dla brunetek. Ja kupiłam wersję ciemniejszą, jako ze jestem brunetką. I juz po pierwszym uzyciu jestem tym bronzerem zachwycona! 

Mimo rozświetlających drobinek puder nie wygląda tandetnie - drobinki są bardzo drobne i dyskretne. Bronzer przepięknie rozświetla, nadaje skórze świeżości i odcień zdrowej opalenizny :-) Poza tym jest bardzo trwały! 
Na etykiecie wyczytalam, ze ten produkt jest made in Poland :)  

Jestem tym produktem zachwycona. Jeszcze nigdy nie miałam tak taniego (kosztował zaledwie 3 euro) i tak dobrego bronzera!! :) 
Moge go Wam polecic z calego serca! 
Popołudniu wybrałam się znowu do DMu, kupiłam sobie drugi egzemplarz - do torebki :-) 
Ciekawa jestem, czy znacie ten produkt? 
Jakie sa wasze ulubione bronzery?? 
Pozdrawiam was cieplutko i życzę miłej niedzieli!

18 komentarzy:

  1. Niestety nie znam. Kosmetyki Essence nie sa dostepne w uk. A szkoda!

    Ulubionego brazera nie mam. Obecnie i tak ciezko mi uzywac rozu czy brazera bo wszystko pozniej sie sciera w ubranka mojego synka ;)

    ale ten Essence jest sliczny!

    ja dzisiaj kupilam brazujacy bb krem z bourjois. jutro wrzuce o nim krotka notke na bloga.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, chętnie przeczytam o tym Bourjois! Ja 2 miesiące temu przerzuciłam sie na BB, ale z Pat&Rub. Pozdrowionka do UK!

      Usuń
    2. Chetnie o tym bb u Ciebie poczytam ;)

      Usuń
    3. Napewno skrobnę o nim parę słów ;-)

      Usuń
  2. pięknie widać rozświetlające drobinki:)sama też mam na niego ochotę dlatego cieszy mnie kolejna pozytywna opinia:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivonko, ja jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona. Szczerze polecam :-)
      Miłego dnia i pozdrowionka!

      Usuń
  3. Też mam bronzer z Essence Sun Club blondes_lighter skin. Jestem z niego niesamowicie zadowolona, co prawda już sięgnął dna, ale produktu jeszcze zostało spokojnie do końca lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę rewelacyjny kosmetyk za małe pieniądze :-)

      Usuń
  4. mialam kiedys chyba jakis bronzer ale nie pamietam jaki. teraz testuje ziemie egipska i calkiem fajnie sie sprawdza. ale bardzo bym chciiala u Ciebie swatche zobaczyc kochana Ty moja ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu napiszę posta o tanich i dobrych kosmetykach. Obiecuję wrzucić fotkę :-)
      Chętnie bym zobaczyła tą ziemię egipską :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam bronzery, na razie używam z firmy Mariza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się spisuje?
      Ja miałam przerwę w używaniu pudrów brązujących, bo nigdy nie byłam z nich zupełnie zadowolona. Aż odkryłam ten Essence :-)

      Usuń
  6. ale sliczniutki ten bronzer, te tloczenia, lubie takie bajery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A efekt też jest super :-)Dobry kosmetyk za małe pieniądze :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak, jest bardzo ładny. To wersja dla brunetek, ale dostępny jest też kolorek dla blondynek :-)

      Usuń